poniedziałek, 3 czerwca 2013

Coś na początek

Witamy wszystkich w Kąciku Spokoju i Harmonii.
Pewnie ciekawi was, kim jesteśmy, o czym będzie ten blog i w jakim celu myśmy go stworzyły.
Może najpierw się przedstawimy:

Sunna:
Wesoła dziewczyna o miłym usposobieniu, często bujająca w obłokach, ale potrafiąca odróżnić rzeczywistość od fantazji. Często nie ogarnia, co się wokół niej dzieje. Nie potrafi żyć bez słodyczy i bez swojego telefonu, którego strzeże jak oka w głowie. Wielbi każdy rodzaj muzyki, kocha czytać i pisać, w przyszłości zamierza napisać własną książkę obyczajową.
Nienawidzi braku wiary w siebie, rozczulania się nad sobą i burzy
 Nie lubi, gdy ktoś wylewa łzy lub komuś stanie się krzywda. Innymi słowy - dziewczyna o gołębim sercu.
Pomimo trudnego charakteru i uzależnienia od wody gazowanej zawsze można ją spotkać z wielkim bananem na twarzy.

Nemezis:
Dziewczyna twardo stąpająca po ziemi, ale również marzycielka. Uzależniona od słodkich napojów , Coca Coli i telefonu, z którym również się nie rozstaje.
Uwielbia nieprawdziwe historię i smutną muzykę. Miła. Przede wszystkim kochająca (prawie) wszystkich ludzi. Często gada jak najęta, że czasami ma się jej dość. Nienawidzi spapranej roboty, owadów i pająków. Jak spotka się ją w złym humorze to lepiej uciekaj, póki czas.
Jednak jest dobrym stworzeniem o złotym sercu. 
Nie potrafi przejść obok czyjejś krzywdy. Pomocna, wierna i szczera do bólu.

Po krótkim naszym opisie chcemy Wam napisać, o czym będzie ten blog.
Tak w zasadzie nie będzie miał jednego tematu. Założyłyśmy ten blog... dla Was. Tak. Dla was.
No dobra. Skoro ten blog jest dla nas, to co z tego mamy?
Otóż mamy rozwiązanie.
To jest blog, gdzie można poruszyć ważne dla Was tematy. Obojętnie jakie. Może to być o sporcie, o pogodzie, o miłości itp.
Ale również o Waszych problemach.
Jak to o naszych problemach?!
Po prostu wyznajemy zasadę: W GRUPIE SIŁA! 
Tzw. że jak ktoś z Was wyśle nam np. maila z problemem miłosnym, to my, tak samo jak Wy próbujecie pomóc tej osobie lub jakoś poradzić.
Głównie nam chodzi o to, byście sami sobie pomagali :)

Czasami albo ja lub Nemezis będziemy przesyłać nasze prace, gdybyście chcieli.
Oczywiście Wy również możecie je przesyłać, chcąc się pochwalić.

Jeśli będą jakiekolwiek pytania, problemy lub tematy, którymi chcielibyście się z nami podzielić, piszcie albo w komentarzu, albo na maila - nemesiz125@gmail.com

Pozdro Kochani!

4 komentarze:

  1. To może ja pierwsza zacznę. Mam nadzieję, że jakoś pomożecie.
    Od pewnego czasu podoba mi się strasznie pewien chłopak z mojej klasy. Jest miły, śmieszny i lubiany.
    Gdy do mnie zagaduje lub ja mam do niego podejść nie potrafię spojrzeć mu w oczy. Sama nie wiem dlaczego tak się zachowuje.
    Potraficie wyjasnić dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  2. No, fajny pomysł.. takie internetowe wyjście do psychologów-amatorów :) Póki co żadnych poważniejszych problemów nie mam, ani miłosnych (moją jedyną miłością jak do tej pory są glany ;p), ani w sumie żadnych innych.. choć jeśli potraficie sprawić, żebym lepiej się uczyła, będę wdzięczna - właśnie, może jakieś patenty na efektywną naukę? W każdym razie życzę powodzenia i czekam na kolejną notkę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc, mam pewien problem i mam nadzieje ze mi pomozecie. Chodzi o mojego chlopaka, chce z nim zerwac ale delikatnie i nie wiem jak

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka widze ze pomagacie tutaj w roznych sprawach. A ja mam wlasnie klopot. Moj chlopak czesto jak mnie przytula mowi mi ze mnie kocha, ja go tez kocham ale nijak nie potrafie mu tego powiedziec. Probowalam ale glos uwiazl mi w gardle nie jeden raz. Prosze o pomoc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń